Bel ons vandaag 020 - 486 07 01
Inloggen

Het inrichten van uw administratie

U heeft uw onderneming opgericht en ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel: de zaken kunnen beginnen. Natuurlijk gaat u bij voorkeur direct aan de slag met het werven van nieuwe klanten. Dat is prima, maar als u de eerste opdracht binnen haalt, zorg er dan voor dat ook uw administratie startklaar is!

Administratie Inrichten

Een efficiënte administratie levert u alleen maar op!

U wilt goed van start gaan? Dan is het belangrijk direct bij de start van
uw onderneming uw administratie op een efficiënte manier in te richten. Stelt u het inrichten van uw administratie niet uit tot een later tijdstip! Want heeft u eenmaal een schoenendoos vol bonnetjes, inkoopfacturen en declaraties, dan bent u onnodig veel tijd kwijt aan het ordenen en invoeren van uw ‘administratie’.

Administratie volgens regels Belastingdienst

Uw administratie moet aan bepaalde voorwaarden voldoen. Niet alleen vanuit het oogpunt van uw eigen gemak en overzicht. De Belastingdienst legt u ook een aantal administratieve regels op. U kunt er overigens ook op rekenen dat de Belastingdienst u na een aantal maanden een bezoek komt brengen om te controleren of u uw administratie op de juiste manier hebt ingericht. Het is dan prettig als dit inderdaad het geval is!

Hulp nodig met het inrichten van uw administratie?

Neem dan contact met ons op