Personeeladministratie
Personeelsadministratie
U heeft uw onderneming opgericht en ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel: de zaken kunnen beginnen. Natuurlijk gaat u bij voorkeur direct aan de slag met het werven van nieuwe klanten. Dat is prima, maar als u de eerste opdracht binnen haalt, zorg er dan voor dat ook uw administratie startklaar is!
Personeelsadministratie online
Beheer arbeidscontracten, vakantie-uren, plus en minuren van uw medewerkers op een centrale plek. Cicek Administraties & Advies heeft een online Personeel Informatie Systeem met uitgebreide mogelijkheden:
- Invoeren en wijzigen van stamgegevens medewerkers
- Uitdraaien van overzichten, gepersonifieerde brieven en arbeidscontracten
- Eerste dagmelding medewerkers (indien van toepassing)
- Online ziekmeldingen en bijhouden van de verzuimhistorie
- Aan- en afmelden van medewerkers ten behoeve van ziekenfonds en bedrijfsvereniging
- Verslaglegging raadplegen van functioneringsgesprekken
- Carrièrewensen van uw medewerkers bijhouden
- Automatische melding bij einde contract en verjaardag
- Altijd toegang tot belangrijke documenten in het veilige online archief
- Ingevoerde uren en mutaties van medewerkers laten controleren en accorderen door manager
Heeft u nog vragen?