Bel ons vandaag 020 - 486 07 01
Inloggen

Personeelsadministratie

U heeft uw onderneming opgericht en ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel: de zaken kunnen beginnen. Natuurlijk gaat u bij voorkeur direct aan de slag met het werven van nieuwe klanten. Dat is prima, maar als u de eerste opdracht binnen haalt, zorg er dan voor dat ook uw administratie startklaar is!

Personeelsadministratie

Personeelsadministratie online

Beheer arbeidscontracten, vakantie-uren, plus en minuren van uw medewerkers op een centrale plek. Cicek Administraties & Advies heeft een online Personeel Informatie Systeem met uitgebreide mogelijkheden:

  • Invoeren en wijzigen van stamgegevens medewerkers
  • Uitdraaien van overzichten, gepersonifieerde brieven en arbeidscontracten
  • Eerste dagmelding medewerkers (indien van toepassing)
  • Online ziekmeldingen en bijhouden van de verzuimhistorie
  • Aan- en afmelden van medewerkers ten behoeve van ziekenfonds en bedrijfsvereniging
  • Verslaglegging raadplegen van functioneringsgesprekken
  • Carrièrewensen van uw medewerkers bijhouden
  • Automatische melding bij einde contract en verjaardag
  • Altijd toegang tot belangrijke documenten in het veilige online archief
  • Ingevoerde uren en mutaties van medewerkers laten controleren en accorderen door manager

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact met ons op